مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

امکان تردد در بزرگراه آستارا – تالش

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، گفت: با توجه به ریزش و مسدودشدن پل سیبلی آستارا اکنون تردد خودروها از لاین سمت شرقی به شکل دوطرفه و در مسیر شمال به جنوب در جاده آستارا به تالش از لاین مقابل و با ۲ خط در حال انجام است.

امکان تردد در بزرگراه آستارا – تالش

به گزارش هشت‌دی غلامعلی نیک فهم در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده تالش و آستارا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بارش ۲۶۵ میلیمتری باران، اظهار کرد: با توجه به ریزش و مسدودشدن پل سیبلی آستارا اکنون تردد خودروها از لاین سمت شرقی به شکل دوطرفه و در مسیر شمال به جنوب در جاده آستارا به تالش از لاین مقابل و با ۲ خط در حال انجام است.

 وی افزود: همزمان با وقوع این حادثه کلیه اکیپ‌های عملیاتی راهداری شهرستان آستارا در محل حاضر و نسبت به انسداد مسیر ریزش پل اقدام و نسبت به هدایت ترافیک عبوری به لاین مقابل اقدام کردند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان تصریح کرد: با توجه به این بارش تردد خودروها در این قسمت از جاده در مسیر آستارا به تالش از چهار خط به ۲ خط رسیده و همین امر منجر به‌ ترافیک و کندی عبور و مرور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان در پایان تصریج کرد: نسبت به اعزام ناوگان و تجهیزات راهداری موردنیاز از مرکز استان به شهرستان آستارا اقدام شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه