فرمانده سپاه قدس گیلان:

مکتب و ایدئولوژی جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مکتب و ایدئولوژی جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد، گفت: اگر کسی فکر می‌کند که می‌توان به‌راحتی به‌صلح رسید، برداشتی کودکانه دارد زیرا حیات نظام سلطه وابسته به نابودی ما است و برای نابودی ما از همه امکانات بهره می‌گیرد.

مکتب و ایدئولوژی جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد

به گزارش هشت‌دی، سردار محمد عبدالله‌پور امروز سه‌شنبه در رزمایش سراسری فعالان فرهنگی هنری بسیج استان گیلان در دانشگاه پل طالشان رشت ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هدف از این گردهمایی پاسداشت یاد شهدا و ادامه‌دادن راه آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ و هم‌اکنون هر زمان که می‌خواهیم با دشمن مقابله کنیم ابتدا باید نقاط ضعف و قوت خود و دشمن را بسنجیم، افزود: ایجاد شناخت مؤلفه‌ای مهم در جنگ با دشمن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن چاره‌ای جز جنگیدن با ما ندارد، افزود: اگر کسی فکر می‌کند که می‌توانیم به‌راحتی به‌صلح برسیم برداشتی کودکانه دارد زیرا حیات نظام سلطه وابسته به نابودی ما است لذا برای نابودی ما از همه امکانات بهره می‌گیرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دشمن سال گذشته معجونی از هر آنچه که بلد بود علیه کشور و نظام استفاده کرد، گفت: دشمن بر روی نقاط ضعف دست گذاشت و از چالش‌ها علیه ما بهره برد تا بحران عمیقی در کشور به‌ راه بیندازد که شکست خورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن در این مقطع به‌دنبال راه حل دیگری علیه ما است، ادامه داد: آخرین جلسه دشمن در اواخر پاییز سال گذشته این بود که بحران‌های اجتماعی، امنیتی، اقتصادی را ادامه دهیم تا نتیجه بگیریم اما استراتژی ندارند که نتیجه چه می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن منتظر ناامیدی ما است، خاطرنشان کرد: رسانه نقطه قوت دشمن نظام جمهوری اسلامی است و در این دهه اخیر خصوصا ۳ سال اخیر ما را بمباران هسته‌ای روانی کرد.

سردار عبدالله پور عنوان کرد: آنقدر بمباران خبری می‌کنند که تشخیص حقیقت بین واقعیت‌ها سخت شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در حوزه ائتلاف‌سازی فوق‌العاده قوی است و قدرت‌های کوچک جذب آمریکا می‌شوند و ائتلاف‌سازی می‌کنند، افزود: حوزه اقتصاد از دیگر نقاط قوت آنها است اگرچه اقتصاد آنها رو به افول است اما همچنان آمریکایی‌ها می‌توانند با تحریم هر کشوری را دچار بحران کنند.

وی با اشاره به قدرت اقتصادی آمریکا بیان کرد:  اقتصاد دریامحور دست آمریکا است و برخی از ناوهای آمریکایی هفت هزار نفر دارند و در یک دقیقه ۶۰ هزار گلوله می‌توانند شلیک کنند و به‌تنهایی ۸۰۰ میلیارد دلار در سال بودجه نظامی دارند. در یک کلام ابرقدرت هستند و ادعا می‌کنند و بر سر ادعا هم هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین نقطه ضعف آمریکا مبانی فکری آنها است، افزود: اینکه عالم صاحب دارد و دنیا بر اساس فرمولی که دست آنها نیست می‌گردد اعتقاد ندارند و معتقدند انسان‌ها بر اساس غریزه در دنیا زندگی می‌کنند و بر همین اساس به‌راحتی انسان‌ها را جذب می‌کنند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه از نقاط ضعف دیگر آمریکایی‌ها تکیه بر تجهیزات است، ادامه داد:  محاسبات آن‌ها بسیار دقیق است و نقش آدم ها را معمولا پررنگ نمی‌بینند و به تجهیزات متکی هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از ما می‌ترسند زیرا می‌دانند از تمام امکانات خود علیه آنها استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی دارای مکتب و ایدئولوژی قوی است که بن‌بستی ندارد و لذا هرگز شکست نمی‌خوریم و آن‌هایی که فکر می‌کنند جمهوری اسلامی شکست می‌خورد از نظر اعتقادی مشکل دارند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه رهبری بی‌بدیل داریم که زندگی شخصی وی با سایر رهبران دنبا متفاوت است، گفت: کجای دنیا رهبری دارد که با وجود آنکه قدرت مطلقه است اما امور را با حساب و کتاب و دقیق انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ملت مستحکمی داریم که با وجود همه مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، افزود: دلیل متلاشی‌نشدن کشور زیر بمباران دشمن همین ملت هستند که راه امام را با صلابت طی می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور ادامه داد: دشمن بزرگی داریم که نعمت است و به‌همین دلیل قدرتمند شده‌ایم زیرا دشمن بزرگ باعث می‌شود رشد کنیم و مرزهای علم را در نوردیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف کشور، گفت: مهندسی فرهنگی ما به‌هم‌ریخته است و ضعف دارد خصوصا در محیط‌های کوچک این ضعف‌ها مشهودتر است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه در رسانه ضعیف هستیم و در مباحث هنری توجه عمیقی نداریم، بیان کرد: در حوزه مباحث توجه به زن دچار مشکل هستیم و قدرت زن و خانواده را دست کم گرفتیم و از همین حیث ضربات شدیدی خوردیم زیرا اگر این مقطع را حفظ می‌کردیم دچار آسیب‌های اجتماعی نبودیم.

وی تصریح کرد: شش هزار تاکسی در رشت داریم و برخی گروه‌های ضاله گاهی تحت عنوان بوگیر نماد خود را در داخل ماشین ها می‌گذارند اما توجهی به این موارد نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راهکارهای پیشنهادی خود برای رفع نقاط ضعف، گفت: توجه به محیط علمی خصوصاً دانش‌آموزان از طریق معلمان دلسوز، توجه بیشتر به فضای مجازی با شناخت محیط، بهره‌گیری از یادواره شهدا از طریق علمی و با‌سلیقه و خلاقیت و استفاده از ابزار هنر برای رفع کمبود اُنس در خانه‌ها مؤثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب با راه‌های کنونی حل نمی‌شود و زیست‌عفیفانه نیاز به آموزش دارد و باید به آن توجه بیشتری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه