مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

تمام روزهای دفاع مقدس برای مردم ایران ذخیره تاریخی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه تمام روزهای دفاع مقدس برای مردم ایران ذخیره‌ای تاریخی ایجاد کرده است گفت: تک‌تک شهدا حجتی هستند که می‌توانیم به‌عنوان الگو به آن‌ها اقتدا کنیم و حسینی باشیم.

تمام روزهای دفاع مقدس برای مردم ایران ذخیره تاریخی است

به گزارش هشت‌دی حسن حبیبی در جلسه هماهنگی با معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف درس‌های متعددی داشته است اظهار کرد: تمامی روزهای دفاع مقدس برای مردم ایران ذخیره‌ای تاریخی ایجاد کرده است.

وی به زاویه‌های متعدد و قابل درس‌آموز دفاع مقدس از جمله خلق ارزش‌های بالای انسانی در ابعاد و اجزای متکثر اشاره کرد و افزود: این ارزش‌ها با تبدیل‌شدن به الگو و روایت، قدرت امیدآفرینی تاریخی پیدا می‌کنند؛ همچنین برخاستن روح معنویت نیز از دیگر درس‌های دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان دوران دفاع مقدس را تاریخ طلایی کشور دانست و اظهار کرد: در این دوره تمامی اقشار و آحاد جامعه ایفای نقش کردند و در یک مسیر کنار همدیگر بودند.

 وی پژوهش دفاع مقدس به‌منظور روایت از مستندات تاریخی را ضروری بیان کرد و گفت: برنامه‌های هنری تولیدشده دفاع مقدس به ما یادآوری می‌کند که تک‌تک شهدا حجتی هستند که می‌توانیم به‌عنوان الگو به آن‌ها اقتدا کنیم و حسینی باشیم.

 حبیبی در ادامه به تدوین و پخش هفت برنامه ۴۰ دقیقه‌ای تلویزیونی شامل خاطرات رزمندگان، دستاوردهای دفاع مقدس، کتاب دفاع مقدس و… در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه