رئیس پلیس فتا گیلان:

مرد ۳۹ساله گرداننده پیج‌های غیراخلاقی در لنگرود دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان گیلان با بیان اینکه هشت پیج غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کردند، گفت: بعد از اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۹ ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان لنگرود دستگیر شد.

مرد ۳۹ساله گرداننده پیج‌های غیراخلاقی در لنگرود دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی امیرحسین نقی‌مهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، هشت پیج غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کردند.

وی تصریح کرد: بعد از اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۹ ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان لنگرود دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در ادامه گفت: متهم پس از مشاهده مستندات و ادله جرم به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف این فرد ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه بود، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 نقی‌مهر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه