رئیس هیئت تیراندازی گیلان:

تیراندازان گیلانی با آمادگی کامل در مسابقات باکو حضور خواهند یافت

رئیس هیئت تیراندازی گیلان با بیان اینکه مسابقات باکو جنبه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را دارد گفت: دو تیرانداز گیلانی با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند یافت.

تیراندازان گیلانی با آمادگی کامل در مسابقات باکو حضور خواهند یافت

به گزارش هشت‌دی حسین علی‌پور در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر اعزام سجاد پورحسینی و زینب طوماری ۲ ورزشکار زبده و شایسته استان گیلان به مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو آذربایجان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران زبده بری کسب سهمیه المپیک برگزار می‌شود.
و برای

وی با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها، جنبه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را دارد افزود: به همین دلیل کسب مقام و مدال در این دوره از مسابقات بسیار مهم است .

 رئیس هیئت تیراندازی گیلان با اشاره به اینکه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از روز ۲۸ مردادماه در باکو آذربایجان آغاز خواهد شد گفت: که سجاد پورحسینی در رشته تپانچه و مسافت ۱۰ متر حضور خواهد یافت؛ زینب طوماری نیز در ۲۵ متر با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

 

علیپور اضافه کرد: سجاد پورحسینی ورزشکار شایسته استان گیلان عنوان قهرمانی جهان در رشته تپانچه ۱۰ متر را در اختیار دارد و سال گذشته نیز به همراه تیم ملی تیراندازی در رقابت‌های جهانی باکو آذربایجان و مصر به مقام قهرمانی دست‌یافته بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زینب طوماری بالاترین امتیاز را در ۲۵ متر تپانچه در اختیار دارد و اگر بتواند در رقابت‌های جهانی نیز با همین آمادگی حضور یابد، بی شک مدال خوش‌رنگی از مسابقات جهانی باکو آذربایجان را کسب خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه سجاد پورحسینی و زینب طوماری ۲ ورزشکار شایسته استان گیلان در رشته تیراندازی سهمیه بازی‌های آسیایی را نیز کسب کرده و در آن رقابت‌ها هم حضور خواهند یافت که امیدواریم در بازی‌های آسیایی نیز مدال کسب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه