نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

اهمیت نقش خبرنگاران در عصر جهاد تبلیغ و تبیین

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در عصر جهاد تبلیغ و تبیین گفت: دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در تلاش است امید به آینده یعنی انتظار و تقابل با دشمن را که از فرهنگ عاشورا آموختیم از ما بگیرد.

اهمیت نقش خبرنگاران در عصر جهاد تبلیغ و تبیین

به گزارش هشت‌دی، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی در نشست تخصصی جهاد تبیین و تبلیغ با اصحاب رسانه گیلان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان پیغمبران حقیقت با تأسی از واقعی عظیم عاشورا و الگوپذیری از بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب(س) که با تبیین و تبلیغ، حقیقت این حماسه بزرگ را برای جهانیان ماندگار کرد، به بیان حقیقت در برابر جریان تحریف دشمن می‌پرداند.

وی با تأکید بر با تولیدات امیدآفرینی در جامعه در مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمن افزود: جهاد تبیین همان جهاد خدمت است و دشمن در جنگ شناختی با روایت دروغ، سیاه‌نمایی می‌کند تا اهداف شوم خود را در پیش بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در عصر جهاد تبلیغ و تبیین تصریح کرد: امید به آینده یعنی انتظار لذا دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در تلاش است امید به آینده یعنی انتظار و تقابل با دشمن که از فرهنگ عاشورا آموختیم را از ما بگیرد.

محمدی با اشاره به نقش معنویت در سعادت انسان خاطرنشان کرد: اهالی رسانه با قلم‌فرسایی در حوزه جهاد خدمت، جهاد امید و جهاد تبیین قلم برداشته و به‌عنوان افسران پیش‌رو در جنگ نرم در این عرصه تلاش کنند تا در عصر جنگ شناختی و ادراکی نیز نقشه‌های شوم دشمن نقش‌برآب شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه