سرمربی تیم فوتبال ملوان:

هیچ جای ایران طرفدارانی مانند ملوان ندارد

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینکه طرفداران سرمایه باشگاه هستند و هیچ جای ایران طرفدارانی مانند ملوان ندارد، گفت: در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.

هیچ جای ایران طرفدارانی مانند ملوان ندارد

به گزارش هشت‌دی، مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان در حاشیه تمرین امروز تیمش و در حالی که قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند، اظهار کرد: باید از پژمان نوری، مازیار زارع و پوررشید که در سال‌های اخیر خیلی برای این تیم زحمت کشیدند تشکر کرد. فکر کنم جزو ۴ باشگاهی هستیم که پنجره نقل و انتقالاتی ما باز است و هیچ بدهی‌ نداریم و این خیلی به ما کمک می‌کند در جذب بازیکنان. پوررشید خیلی برای این تیم زحمت کشیده، مازیار زارع خون دل خورده که این تیم را به لیگ برتر آورد و حفظ کرد، همچنین پژمان نوری.

وی در ادامه افزود: گرچه از پیشکسوتان ملوان رخصت می‌گیرم، دستشان را می‌بوسم و به گرمی می‌فشارم، دوست دارم من را از خودشان بدانند من الان سرمربی ملوان هستم و از این جنس هستم. خودم را بومی این شهر می‌دانم و دیگر مثل گذشته نیست، هرکسی که پیراهن آن تیم را می‌پوشد، بومی شهر است. شرایط باشگاه با حمایت هیئت مدیره، دنیامالی و همچنین مدیرعامل فهمیده، خیلی به ما کمک کرد در بستن این تیم. امیدوارم تیمی در شأن و شخصیت ملوان آماده کنیم. من در شهر که رفت‌وآمد می‌کنم، همه لطف و خیلی امید دارند و ما را مورد محبت خودشان قرار دادند.

سرمربی ملوان درخصوص برنامه و قرعه تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: من همیشه از قرعه سخت در شروع فصل استقبال می‌کنم و الان هم قرعه ما سخت است. فرقی ندارد باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و هرچه زودتر با تیم‌های قوی بازی کنیم، به سودمان است.

تارتار در مورد نقل و انتقالات ملوان گفت: یک مقدار دیر به عنوان سرمربی معرفی شدم و اکثر تیم‌ها بازیکنان را جذب کرده بودند اما در مارکتی که وجود داشت، فکر می‌کنم ما خیلی خوب یارگیری کردیم. تشکر دارم از بازیکنانی که به ما اضافه شدند. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که با تفکرات ما آشنا باشند و باعث شوند کار ما پیش برود. چند نفر از شاگردان گذشته را اضافه کردیم و در مجموع رضایت داریم.

جان‌سخت‌ترین مربی ایران هستم!

سرمربی جدید ملوان درباره چالش جدید در این تیم عنوان کرد:  من در این ۱۵ سالی که کار کردم فکر کنم جان‌سخت‌ترین مربی ایران باشم. ملوان هم باتوجه به اینکه اکثر بازیکنانش جدا شده بودند و فکر کنم ۴-۵ بازیکنش مانده بود، می‌دانستم کار سختی خواهم داشت اما باتوجه به پتانسیل هواداری این تیم، ملوان یک یار بیشتر دارد. ما یک مدیرعامل دلسوز به نام فهمیده داریم و مسئولان هم قول‌های مساعد دادند و مطمئنم دنیامالی، رئیس شورای شهر و فرماندار ما را حمایت خواهند کرد. ما نگرانی نداریم و امیدوارم بچه‌ها به خاطر این هواداران انرژی بیشتری بگذارند.

وی در مورد اهداف تیمش بیان کرد: من به سالی که در پارس جنوبی بودم فلش بک می‌زنم، کسی انتظار نداشت ما آن نتایج را کسب کنیم اما تا نیم فصل مدعی قهرمانی بودیم همراه پرسپولیس و در رتبه دوم قرار داشتیم. اما مشکلات مالی به ما آسیب زد و در نهایت پنجم شدیم. این تیمی که جمع شده، خیلی شباهت دارد به آن تیم و اگر بچه‌ها خودشان را باور داشته باشند، می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم.

تارتار درخصوص حضور هواداران در تمرین خاطرنشان کرد: طرفداران سرمایه باشگاه هستند و این تعداد هوادار، حداقل هواداری است که ما در تمرینات داریم. من در تیم‌های دیگر چنین چیزی را ندیدم. اسم تیمی را نمی‌آورم، اما در تیم‌های پرهوادار هم بودم اما اینکه هرروز طرفداران بیایند و تیم را حمایت کنند، استثنایی است. اینجا پیر و جوان، بزرگ و کوچک هوادار ملوان هستند و من قول می‌دهم شبانه‌روزم را برای این تیم بگذارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه