هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور؛

شاهین خزر رودسر از تیم هیئت فوتبال اصفهان میزبانی می‌کند

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم شاهین خزر رودسر از تیم هیئت فوتبال اصفهان در ورزشگاه شهرداری این شهر میزبانی می‌کند.

شاهین خزر رودسر از تیم هیئت فوتبال اصفهان میزبانی می‌کند

به گزارش هشت‌دی در هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور  روز  شنبه ۲۴ تیرماه پیگیری می‌شود که شاهین خزر رودسر از تیم هیئت فوتبال اصفهان در  ورزشگاه شهرداری رودسر میزبانی خواهد کرد.

در دیگر دیدار‌ها در ورزشگاه غدیر بندرعباس فولاد هرمزگان که شش باخت پی در پی را تجربه کرده است به مصاف تیم  منطقه آزاد چابهار خواهد رفت. شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد هرمرگان می‌توانند در این بازی که از ساعت  ۱۹: ۳۰  سوت آن به صدا در خواهد آمد بلاخره بعد از شش شکست پی در پی رنگ پیروزی را ببینند.
تیم منطقه آزاد چابهار با پنج امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و روی کاغذ نمی‌تواند حریف قدری برای فولاد باشد.
تیم شهرداری بندرعباس که با پنج امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه‌های کشور است این هفته به گناوه خواهد رفت تا با تیم شهدای حیات داود گناوه بازی کند. شهرداری بندرعباس هم مثل فولاد هرمزگان این شانس را دارد که این هفته از گناوه با سه امتیاز کامل برگردد. تیم شهدای حیات داود گناوه با شش امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی‌ایستاده است.
در سایر دیدار‌های این هفته تیم صدرشیمی یزد با تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بازی می‌کند.

آمارکلی هفته هششم لیگ برترفوتبال ساحلی کشور
از پنج بازی انجام شده چهار تیم به صورت مستقیم و یک تیم در ضربات پنالتی مقابل حریفان خود به برتری رسیده اند. در این هفته میزبانان  دو پیروزی و مهمانان سه پیروزی کسب کردند و ۵۲ گل هم از خط دروازه عبور کرد.  میزبانان ۲۳ گل و  مهمانان  ۲۹گل
به ثمر رساندند. تیم های صدرشیمی یزد، چادرملو اردکان و شهدای حیات داودگناوه مهمانان پیروز و تیم های هیات فوتبال اصفهان، منطقه آزادچابهار و شهرداری بندرعباس میزبان ناکام هفته لقب گرفتند. پرگل ترین بازی هفته که  ۱۳گل داشت بازی مقاومت گلساپوش یزد و شاهین خزر رودسر بود که ۸ بر ۵ به سود تیم یزدی به پایان رسید.
کم  گل ترین بازی ۸ گل داشت و دو تیم پارس جنوبی و  فولاد هرمزگان چهار چهار مساوی شدند.  در این هفته  محمدعلی مختاری (گلساپوش یزد) ، سهیل لاجین (منطقه آزادچابهار) و ابراهیم دکان بحری(حیات داودگناوه) هتریک کردند.
در هفته هشتم لیگ برترفوتبال ساحلی کشور بهترین خط حمله  ۸ گل زده  تیم های مقاومت گلساپوش یزد و چادرملواردکان، بهترین خط دفاع سه گل خورده
تیم چادرملواردکان، ضعیف ترین خط حمله  سه گل زده تیم شهرداری بندرعباس، ضعیف ترین خط دفاع ۸ گل خورده تیم های شهرداری بندرعباس و شاهین خزررودسر معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه