فرار بزرگ شاهین از بازی جنجالی لیگ برتر فوتبال ساحلی

در یک بازی حساس و نفس‌گیر از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.

فرار بزرگ شاهین از بازی جنجالی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش هشت‌دی از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی اردکان، دو تیم چادرملو اردکان و شاهین خزر رودسر ابه مصاف یکدیگر رفتند.

با شروع وقت اول دیدار و گذشت دقایقی از بازی گل اول دیدار برای تیم چادرملو توسط محمد بهجتی به ثمر رسید. اما ثانیه‌هایی بعد و بلافاصله بعد از شروع مجدد دیدار، شاهینی‌ها با گلی زیبا از علیرضا قربانیان بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه بازیکنان دو تیم باز هم به حملات پر تکرار خود ادامه دادند اما با درخشش دوازه‌بان‌ها توپ‌ها یکی پس از دیگری دفع می‌شد تا اینکه چادرملویی‌ها موفق به ثبت گلی دیگر توسط سید امین میرحسینی شدند تا وقت اول دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود چادرملو به پایان برسد.

چادرملو اردکان وقت دوم بازی را هجومی شروع کرد اما با درخشش دروازه‌بان رودسری‌ها موقعیت‌ها دفع شده و تو‌‌پ‌ها راهی به دروازه پیدا نمیکرد و در نهایت با گل دروازه‌بان سیدمهدی یوسفی بار دیگر تیم شاهین خزر کار را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم چادرملو بود که با برگردانی زیبا از حمید مشتاقی از حریف خود پیشی گرفت ولی با گل ثانیه‌های پایانی مهدی احمد دوست، وقت دوم بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

سه دقیقه وقت اضافه بازی بر خلاف سه وقت قبل بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اردکانی‌ها بی‌دقت بوده و تمام ضربات خود را از دست دادند تا در مجموع با نتیجه ۷ بر ۴ این دیدار جذاب و مهیج را به میهمان رودسری خود واگذار کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه