طی پیامی؛

فرمانده سپاه قدس گیلان درگذشت مادر شهیدان امامی را تسلیت گفت

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان امامی را تسلیت گفتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان درگذشت مادر شهیدان امامی را تسلیت گفت

به گزارش هشت‌دی سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان سید علی و سید موسی امامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ
هر که روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند.( الرحمن آیه ۲۶)

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم «خانم هاجر علیپور» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهید سید موسی امامی و شهید سید علی امامی دار فانی را وداع گفت و به دردانه‌های شهیدش ملحق شد.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان سید علی و سید موسی امامی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار و خادمه حضرت زهرا(س) را به مردم شهید پرور استان گیلان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می‌نمایم، امید است روح مطهر این بانوی بزرگوار ‌در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی قرار گیرد.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه