معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد:

ساخت تراشه ژنتیک تمام ایرانی توسط جوانان متخصص گیلانی

معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور از ساخت یک فناوری علمی تمام ایرانی توسط جوانان گیلانی خبر داد و گفت: این تراشه ژنتیک که پیش از این از کشور‌های آلمان و آمریکا به کشور وارد می‌شد؛ اخیراً به همت دو جوان متخصص گیلانی تولید شده است.

ساخت تراشه ژنتیک تمام ایرانی توسط جوانان متخصص گیلانی

 به گزارش هشت‌دی امیرحسین مهدوی معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم معارفه مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با تأکید بر اهمیت خدمت صادقانه و جهادی به مردم، اظهار کرد: حمایت و همکاری دستگاه قضا از پزشکی قانونی می‌تواند زمینه خدمت بهتر کارشناسان این سازمان را برای مردم فراهم کند.

 وی با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته پزشکی قانونی کشور، از ساخت یک تراشه ژنتیک توسط جوانان گیلانی خبر داد و گفت: این محصول که پیش از این از کشورهای آلمان و آمریکا به کشور وارد می‌شد اخیراً به همت دو جوان متخصص گیلانی تولید شده است.

 معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور، تصریح کرد: این فناوری علمی تمام ایرانیِ ساخته شده توسط جوانان گیلانی به‌زودی و در هفته قوه قضائیه رونمایی می‌شود.

 مهدوی تأمین و تهیه زیرساخت‌های کار پزشکی قانونی را برای پیشبرد اهداف این سازمان مهم خواند و گفت: بکار گیری جوانان نخبه و مستعد در بدنه پزشکی قانونی می‌تواند در احقاق حقوق مردم مؤثر باشد.

 به گزارش هشت‌دی در این مراسم با تقدیر از زحمات مهدی قربانی ثمین، علی سلیمان‌پور به‌عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه