از تابستان ۱۴۰۲؛

فعالیت مجدد مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از مرکز تفریحات دریایی این منطقه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت راه‌اندازی مجدد آن قرار گرفت.

فعالیت مجدد مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

به گزارش هشت‌دی، اکبر نیازی با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات حقوقی یکی از مهمترین زیرساخت‌ها و امکانات تفریحی منطقه برطرف شده است، اظهار کرد: تنوع بخشی به امکانات تفریحی و گردشگری گردشگران به ویژه خانواده ها یکی از مهمترین اولویت های کاری این سازمان در حوزه گردشگری بوده و شروع به کار مجدد این مجموعه در همین راستا انجام شده است.

در این بازدید معاونین و مدیران اجرایی سازمان حضور داشتند و سرپرست سازمان دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به فرآیند بهسازی امکانات مجموعه را صادر کرد.

مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت یک هکتار به عنوان یک زیرساخت ضروری برای تفریحات ساحلی و دریایی مجهز به امکانات مختلفی امکانات مختلفی همچون رختکن، تخت آفتاب‌گیر، دوش ساحلی، سالن ماساژ، کافه، استخر ساحلی و زمین بازی‌های ساحلی است که با پیگیری‌های حقوقی و اداری مشکلات پیش روی بهره‌برداری از آن مرتفع شده و از تابستان سال‌جاری در مدار خدمات‌رسانی قرار می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه