سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان:

رشته مدیریت کسب‌وکار در جهاد دانشگاهی گیلان راه‌اندازی شد

سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان از راه‌اندازی رشته مدیریت کسب‌وکار در جهاد دانشگاهی این استان خبر داد و گفت: رشته مدیریت کسب‌وکار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رشته‌های تحصیلی حوزه تجارت در دنیای امروز شناخته می‌شود.

رشته مدیریت کسب‌وکار در جهاد دانشگاهی گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش هشت‌دی محمدعلی رحیمی پور  از راه‌اندازی رشته مدیریت کسب‌وکار خبر داد و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان گیلان این فرصت را برای متقاضیان رشته مدیریت کسب‌وکار – گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد کرده است تا داوطلبان در صورت تمایل تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند.

سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان بابیان اینکه رشته مدیریت کسب‌وکار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رشته‌های تحصیلی حوزه تجارت در دنیای امروز شناخته می‌شود، افزود: دلیل این اهمیت، تأثیر مدیریت کسب‌وکار بر روی اقتصاد جهانی و همچنین بر روی زندگی افراد است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز تعداد زیادی از افراد به‌عنوان کارآفرین، مدیر یا مشاور کسب‌وکار فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد برای موفقیت در کسب‌وکار خود نیاز به داشتن مهارت‌های مدیریتی نوین دارند و علاوه بر اینکه رشته مدیریت کسب‌وکار به دانشجویان، مهارت‌های مدیریتی لازم برای موفقیت در کسب‌وکار را آموزش می‌دهد، می‌تواند به روند جهانی‌شدن رقابت در بازارهای کار و نیاز به کارآفرینی و خلق شغل، آموزش‌های مرتبط با مدیریت کسب‌وکار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب‌وکار خود هستند، کمک کند.

رحیمی پور در راستای اهمیت راه‌اندازی این گرایش در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد: رشته مدیریت کسب‌وکار به دانشجویان، مهارت‌های مدیریتی لازم برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق را آموزش می‌دهد و به افراد کمک می‌کند تا به‌خوبی برای رقابت در بازارهای کار آماده شوند.

سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: آموزش‌های مرتبط با مدیریت کسب‌وکار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب‌وکار خود هستند بسیار حائز اهمیت است؛ علاوه بر این، با توجه به روند جهانی شدت رقابت در بازارهای کار و نیاز به کارآفرینی و خلق شغل، داشتن مهارت‌های مدیریتی در کسب‌وکار ضرورت دارد.

وی با تأکید بر اهمیت رشته مدیریت کسب‌وکار در ایجاد مهارت‌های مدیریتی لازم برای موفقیت در کسب‌وکار، خاطرنشان کرد: این مهارت‌ها شامل مهارت‌های مدیریتی مالی، منابع انسانی، بازاریابی، رهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی است و قطعاً این آموزش‌ها به افراد کمک می‌کند تا به‌خوبی برای رقابت در بازارهای کار آماده شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه