آیین گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاهای آستارا + تصاویر

طی مراسمی ۲۵ نفر از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آستارا تجلیل شدند.

آیین گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاهای آستارا + تصاویر

به گزارش هشت‌دی، عنایت رضایی‌پور در آیین گرامیداشت و تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاهی مناسب برای شوراها درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و مشکلات مردم ابتدا از طریق شوراها به دستگاه‌های دست‌اندرکار منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا باید تلاش کنند تا با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی سبب سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای خود شوند، افزود: اختلاف سلیقه ها باید کنار گذاشته شوند و همگی به فکر توسعه شهر و روستاهای خود باشند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه مسئولان باید شوراها را بازوی توانمندی برای خود در حل مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف بدانند، تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تلاش کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شورا زبان‌گویای مردم در برابر مسئولان و نهادهای مختلف است و اعضای شورا به عنوان وکلای مردم، پیگیر مسائل و مشکلات موکلان خود هستند، بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک نهاد کاملا مردمی تاکنون خدمات ارزنده ای برای خدمات‌رسانی در شهرها و روستاهای شهرستان آستارا انجام داده‌اند.

غلامرضا مرحبا در پایان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم بایستی در اولویت برنامه‌های کاری شوراهای اسلامی این شهرستان قرار گیرد تا بتوانند حق مردم را به خوبی ادا کنند.

در این آیین که در محل سالن تبلیغات اسلامی آستارا برگزار شد، از ۲۵ نفر از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آستارا با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه