نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم باور دارند باید فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است و مردم باور دارند باید فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس عمل به باورهای انقلاب اسلامی و وظیفه شرعی و انسانی است.

مردم باور دارند باید فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در رشت با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس عمل به باورهای انقلاب اسلامی و وظیفه شرعی و انسانی است، اظهار کرد: باورهای انقلاب اسلامی همان باورهایی است که طی ۴۴ سال گذشته ملت ایران را به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا پایبند نگاه داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس روز اسلام است و مردم باور دارند باید فلسطین از دست اشغالگران آزاد شود، افزود: بر اساس این باور ملت ایران هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اجتماع روز قدس را گسترده تر و باشکوه تر از هر سال برپا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور گسترده مردم در اجتماع روز قدس اشاره و تصریح کرد: مسلمانان آخرین جمعه ماه رمضان را در اجتماع عظیم روز قدس شرکت می‌‎کنند تا این غده چرکین یعنی صهیونیست غاصب از نقشه جهان برچیده شود. امیدواریم هر چه زودتر این غده ننگین محو و ملت مظلوم فلسطین به زندگی و سرزمین خودشان برگردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه