رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

۴ هزار تن کالای‌اساسی در گیلان توزیع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع بیش از ۴ هزار تن کالای اساسی در این استان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

۴ هزار تن کالای‌اساسی در گیلان توزیع شد

به گزارش هشت‌دی تیمور پورحیدری، با بیان اینکه  کالا‌های اساسی پرمصرف و مورد نیاز مردم برای تنظیم بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع شده است، اظهار کرد: بیش از ۴ هزار تن انواع کالای اساسی در این مدت در استان گیلان توزیع شد.

وی افزود: با توزیع انواع کالا‌های اساسی و حضور بازرسان به صورت میدانی تمام توان خود را برای بهبود فضای بازار و جلوگیری از گرانفروشی به کار بستیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: امسال ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز به استان بیش از حد معمول هر ساله بود.

پورحیدری با بیان اینکه برای تعادل و حفظ آرامش بازار بیش از ۲۰۰ تن پرتقال و سیب، یک هزار و ۳۴۲ تن  در بازار توضیح شد، ادامه داد: برنج هندی، ۷۴۵ تن شکر با قیمت مصوب و ۵۶۳ تن مرغ منجمد در کنار مرغ گرم  از دیگر اقلام توزیع شده در بازار هستند.

رئیس سازمان صمت گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۶۱ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار تن آرد نیز با همکاری جهاد و غله در استان توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه