رئيس پليس راهنمايی و رانندگی گیلان مطرح کرد:

فوت دلخراش راکب ۳۱ ساله موتورسیکلت در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان‌باختن راکب یک موتورسیکلت بر اثر تصادف با خودروهای برلیانس و کامیون در شهرستان رشت خبر داد.

فوت دلخراش راکب ۳۱ ساله موتورسیکلت در رشت

به گزارش هشت‌دی، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید بین موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو در کمربندی خرمشهر شهرستان رشت، بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در آدرس مورد نظر مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت حین تردد در مسیر اعلامی ابتدا با خودرو برلیانس تصادف و پس از واژگونی با کامیون برخورد کرده است، افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت که مردی ۳۱ ساله بود به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان‌ باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی عنوان کردند.

طالبی در پایان با اشاره به اینکه در صورت استفاده از کلاه‌ایمنی که یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسواران و ترک‌نشینان آنها است این حادثه با شدت صدمات جانی کمتر همراه بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در این حوزه این روزها راکبان موتورسیکلت‌ به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه