صدور بخشنامه جنجالی دانشگاه آزاد، شاید در جهت تکمیل کتاب خاطرات هاشمی باشد

مسول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: شاید این بخشنامه دانشگاه آزاد توسط زیر دستان آقای هاشمی در جهت تکمیل کتاب خاطرات ایشان باشد.

صدور بخشنامه جنجالی دانشگاه آزاد، شاید در جهت تکمیل کتاب خاطرات هاشمی باشد
حسین محبتی در گفتگو با خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز اظهار کرد: دانشگاه آزاد در دستور جدیدی که در قالب یک بخشنامه ۱۴ صفحه‌ای به همه واحدها ابلاغ کرده است به طور ناشیانه ای اغراض سیاسی خود را نشان داده است.

مسول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت افزود: نحوه فعالیت بسیج دانشجویی را قانون مصوب مجلس و آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی  معین کرده است. لذا هرگونه بخشنامه ای ازسوی مراکز دانشگاهی ازجمله دانشگاه آزاد باید بر مبنای این دو مصوبه قانونی باشد.

محبتی افزود: در قانون مصوب مجلس تصریح شده است که تقویت و توسعه بسیج دانشجویی توسط نیروی مقاومت بسیج انجام میگیرد. دانشگاه آزاد بر اساس این تصریح قانونی باید هرگونه ایجاد تعامل با بسیج دانشجویی و وضع مقررات جدید را با سازمان مرکزی بسیج دانشجویی که متولی این تشکل است هماهنگ نماید.
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: به مسولان ارشد این دانشگاه به خصوص جناب میرزاده توصیه میکنیم این فضای همدلی و تعاملی که بین بسیج دانشجویی و مجموعه دانشگاه در سطح شهرستان ها برقرار است را باصدور بخشنامه های تامل برانگیز مخدوش نکند.

محبتی در بیان چرایی و پشت صحنه صدور این بخشنامه افزود: شاید آقای هاشمی که به گفته خیلی از زیر دستانش ستون خیمه دانشگاه آزاد می باشد جایگاه تفسیر قانون را برای خود قایل است، شاید این بخشنامه دانشگاه آزاد توسط زیر دستان آقای هاشمی در جهت تکمیل کتاب خاطرات ایشان باشد.

وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در چند روز آینده بیانیه ای تخصصی انتشار خواهد داد که در آن به ایرادات تخصصی این بخشنامه خواهیم پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه