فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از ۱۲ هزار مواد محترقه از مسافری در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۲ هزار و ۹۰۴ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز از مسافر یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف بیش از ۱۲ هزار مواد محترقه از مسافری در رودبار

به گزارش هشت‌دی عیسی روشن‌قلب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه بیشتر والدین به فعالیت کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: متاسفانه برخی اشتباهات کودکان و نوجوانان با سهل‌انگاری والدین منجر به صدمات غیرقابل جبرانی خواهد شد.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۲ هزار و ۹۰۴ عدد موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک از وسایل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: متهم ۳۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 روشن‌قلب با اشاره به اینکه موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک هرساله سلامت تعداد زیادی از شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه