طنین «رادیو تمنای ظهور» در پیاده راه فرهنگی رشت

ویژه برنامه «رادیو تمنای ظهور» با تولید محتوا در حوزه مهدویت و با حضور مجریان و گویندگان رادیویی در قالب یک برنامه میدانی به مدت ۳روز در پیاده راه شهرداری رشت در حال اجرا است.

طنین «رادیو تمنای ظهور» در پیاده راه فرهنگی رشت

امیر امیری در گفت و گو با هشت‌دی با اشاره به اجرای برنامه «رادیو تمنای ظهور» در پیاده راه فرهنگی رشت به‌مناسبت میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج)، اظهار کرد: این برنامه در سال‌های متمادی و با همت دانشجویان از سراسر استان همراه با برپایی نمایشگاه برگزار شده است.

ویژه برنامه «رادیو تمنای ظهور» با تولید محتوا در حوزه مهدویت و با حضور مجریان و گویندگان رادیویی در قالب یک برنامه میدانی در پیاده راه شهرداری رشت اجرا می‌شود

وی به ابعاد مختلف این برنامه اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه «رادیو تمنای ظهور» از شب گذشته به مدت سه شب با حضور مجریان و گویندگان رادیویی با محتوای مهدویت و در قالب پادکست و یک برنامه میدانی با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت در حال برگزاری است.

نویسنده برنامه «رادیو تمنای ظهور» تصریح کرد: این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۲ شب و با حضور مهمانان و به همراه مسابقه پیامکی و اهدای جوایز صورت می‌گیرد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه در پیاده‌راه شهرداری رشت با بازخوردهای خوبی همراه بوده لذا هدف ما نیز ایجاد یک اثر وضعی در این ایام بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه