واکنش مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان به ماجرای مسمویت دانش آموزان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از تشدید مراقبت‌ها و لزوم هوشیاری عوامل اجرایی مدارس استان خبر داد و گفت: تعدادی از دانش آموزان مدرسه‌ای از ناحیه یک رشت، به بیمارستان منتقل‌شده‌اند اما هنوز گزارش تأیید شده‌ای مبنی بر مسمومیت آن‌ها وجود ندارد.

واکنش مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان به ماجرای مسمویت دانش آموزان

به گزارش هشت‌دی محمد فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان اخبار تأیید نشده مسمومیت دانش‌آموزان در ۲ شهرستان املش و رشت اظهار کرد: تعدادی از دانش آموزان مدرسه‌ای از ناحیه یک رشت، به بیمارستان منتقل‌شده‌اند اما هنوز گزارش تأیید شده‌ای مبنی بر مسمومیت آن‌ها وجود ندارد.

 

وی در گفتگو با فارس در رابطه با مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در شهرستان املش، گفت: در شهرستان املش چند تن از دانش آموزان یک مدرسه غیردولتی استشمام بوی نامطبوع همچون سموم کشاورزی داشتند که با تدبیر فرمانداری شهرستان، مدرسه موردنظر فعلاً تعطیل شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان ادامه داد: در پی استشمام بوی نامطبوع در مدرسه املش، دانش‌آموزی که مسموم و یا به مرکز درمانی منتقل‌شده باشد، تاکنون گزارش نشده است.

فائزیر تأکید کرد: موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بیش از اینکه به موضوع و چالش میدانی تبدیل شود به یک مسئله روانی تبدیل‌شده است.

وی همچنین از تشدید مراقبت‌ها و لزوم هوشیاری عوامل اجرایی مدارس استان خبر داد و خواستار توجه همگانی نسبت به تلاش دشمنان و القائات آن‌ها در رابطه با موضوع‌محوری مسمومیت‌ها شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه