استاندار گیلان در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی در رشت:

امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه با اشتغال‌زایی افراد تأمین می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه با اشتغال‌زایی افراد تأمین می‌شود، گفت: با ایجاد هر شغل در جامعه چراغ یک منزل روشن می‌شود و خانواده‌ای شکل می‌گیرد، این به معنای تأمین امنیت و سلامت جامعه است.

امنیت اقتصادی و فرهنگی جامعه با اشتغال‌زایی افراد تأمین می‌شود

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز (سه‌شنبه) در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت با بیان اینکه درب استانداری گیلان به روی سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی باز است، افزود: تولید در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و مقوله‌های اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی و سلامت از مولفه‌های اصلی در بودجه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

وی افزود: باید کمک کنیم چرخ واحدهای تولیدی استان بچرخد تا زندگی، رفاه و سایر امور پیوسته به چرخش بیفتد و گسستی بر این پیکره وارد نشود.

استاندار گیلان تصریح کرد: می‌بایست برای جوانان علاقه‌مند و توانمند در واحدهایی که توانایی فعالیت دارند این فرصت را فراهم آوریم تا با ظرفیت ۱۰۰ درصد به امر تولید بپردازند.

عباسی با تقدیر از فعال‌سازی واحدهای نیمه‌فعال در استان گفت: باید موانع پیشرو را شناسایی کنیم و شرایط و مسیر را برای این واحدهای تولیدی هموار سازیم.

 وی تصریح کرد: برای ایجاد ارزش‌افزوده باید به واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران  کمک کنیم و برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی، تأمین برق و گاز موردنیاز کارخانه‌ها محاسبات به نحوی انجام شود که به تولید این واحدها صدمات جبران‌ناپذیری وارد نشود.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛ دو واحد صنعتی در زمینه بی خطر سازی پسماند پزشکی و تولید انواع اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه در مجموع با ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم ۳۷ نفر با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی دیگر از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه