فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

کشف بیش از ۳۴ هزار برگه توتو و دستگیری ۷ نفر در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۳۴ هزار و ۵۰۰ برگه توتو و دستگیری ۷ متهم در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف بیش از ۳۴ هزار برگه توتو و دستگیری ۷ نفر در لنگرود

به گزارش هشت‌دی، حمیدرضا سرخوش‌پور با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان لنگرود اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و محل نگهداری برگه‌های توتو داخل یک منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

سرخوش‌پور از کشف ۳۴ هزار ۵۰۰ برگه توتو، ۲ دستگاه کارتخوان، ماشین حساب، یک دستگاه پلی‌استیشن، ۹۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۱۴۲ گرم شیره، یک عدد ترازوی توزین و ۷ میلیون تومان وجه نقد در بازرسی از این مکان خبر داد و گفت: در این راستا ۷ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مطابق ماده ۷۰۵ قانون مجازات اسلامی، قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع بوده و مرتکبان آن به یک ماه تا ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه