برخی خود را عقل کُل می دانند/ سطح آگاهی مردم در رأی دادن به کاندیداها بسیار بالا رفته است

نماینده سابق مردم رشت گفت: مردم امروز به آن آگاهی رسیده اند که به چه کسانی رای بدهند و دور از باند بازی و منفعت طلبی تشخیص بدهند. مردم مصادیق و شعارها را میشناسند.

برخی خود را عقل کُل می دانند/ سطح آگاهی مردم در رأی دادن به کاندیداها بسیار بالا رفته است

به گزارش هشت دی نیوز، سردار سید علی آقازاده از فرماندهان نامی استان گیلان در دوران دفاع مقدس روز یکشبه با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل از این رسانه بازدیدکرد.

وی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های موثر احرارگیل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و  فعالیت رسانه ای، اظهارکرد: از کارکنان احرارگیل که بدون  چشم داشتی تلاشهای خالصانه و شبانه روزی دارند صمیمانه تشکر می کنم.

آقازاده  در باره  نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ” دولت و ملت، همدلی و هم زبانی” ؛گفت: نکاتی که حضرت آقا فرمودند بسیار مهم است و وظایف دولت و نخبکان جامعه را زیاد می کند.

وی افزود: پس از فروپاشی نظام کمونیستی ، ایران بعنوان کانون ایجاد فضای بین المللی مقابل استکبار مطرح است. اگر ما به عنوان کانون این جریانات غفلت کنیم و همدل و هم زبان نباشیم به اهداف خود نخواهیم رسید و برای اینکه به رسالت خود شایسته عمل کنیم باید اتحاد داخلی را حفظ ، با عوامل اختلاف مبارزه و از تفکر ولایی حمایت کنیم که عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردارآقازاده گفت: در این وانفسای جهانی باید همدل و هم زبان باشیم که خدای نکرده اگر ضعف و پراکندگی باشد، ملتها سرخورده خواهند شد.

 فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:  همدلی و هم زبانی زمانی محقق میشود که جامعه فعال ، علمی و فرهنگی باشد، امر به معروف و نهی از منکر برای همه بخصوص دولتمردان به شایشتگی اجرا شود.

نماینده مردم شریف رشت در مجلس هشتم با بیان اینکه  هزاران سناریو برای سرنگونی نظام نوشته میشود، متذکرشد: اگر به فضای مشاوره و نقد ،به صورت عمومی نه حزبی و گروهی، وارد نشویم انقدر نحله ها گسترده است که یک گروه از پس آن برنمی آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم با اشاره به اینکه دولت ها خود را عقل کل میدانند و تن به نقد و مشاوره نمیدهند خاطرنشان کرد: نگاه حزبی و جناحی دولتمردان به همدلی ضربه می زند .

وی افزود:  امروز نیز شاهد یک تنگ نظری نسبت به جریانات هستیم که این نگاه، نگاه عصبانی، بغض آلود و تحقیر دیگران است.

سردار آقازاده با اشاره به رویدادهای مهم امسال یادآورشد:  ما دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی درسال ۹۴ در کشور داریم که مهم و موثر هستند.

وی افزود: در رابطه با انتخابات خبرگان به لطف خدا مردم مسلمانند و اعتقاد دارند و الحمدلله خبرگان خوبی داشتیم  و امروز ترکیب هیئت رئیسه و ساختار خبرگان نیز در جهت تقویت ولایت است، قطعا مجلس بعد هم اگر بهتر از این دوره نباشد در همان سطح است.

آقازاده در ارتباط با ضرورت حفظ وحدت و همدلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به دور از گروه گرایی با وحدت و همدلی، سلیقه های مختلف وارد انتخابات شوند.

وی افزود:  اگر  همدلی را در نظر نگیریم ممکن است به سرنوشت مجلس ششم دچار شویم .

آقازاده  اضافه کرد: مردم امروز به آن آگاهی رسیده اند که به چه کسانی رای بدهند و دور از باند بازی و منفعت طلبی تشخیص بدهند. مردم مصادیق و شعارها را میشناسند.

سید علی آقازاده یادآورشد: البته که نفش نیروهای انقلابی در جهت روشنگری بسیار مهم است چون منفعت طلبان در کمین نشسته اند.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم با اشاره به تصویب یک فوریت طرح استانی شدن انتخابات مجلس نیز گفت: این طرح جدید معایب و محاسنی دارد از محاسنش این است که نماینده میتواند از مشکلات همه ی استان مطلع باشد. ایرادی هم که هست ایجاد فضای دوقطبی بعد از انتخابات است.

وی در پایان یادآورشد:اگر این طرح بتواند اتحاد نمایندگان را بیشتر کند و منافع مردم درآن بطور شایسته دیده شود مناسب است  اما اگر شاهد ندیدن منافع مردم باشیم  چه فایده ای دارد؟/ احرارگیل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
خوشبختانه مردم آگاه دیگر بهش رای نداند و تنها یک دوره در مجلس حضور پیدا کرد تا شاهد خسارت به گیلان نباشیم
حسین
درود بر سردار سرافراز ۸ سال جنگ تحمیلی... ان شاالله عرصه را از نااهلان تحویل بگیری و خادم مردم باشی
در حاشیه