مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مطب مامایی در رشت به دلیل ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز پلمب شد

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب یک مطب مامایی بدلیل ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز و ارائه خدمات درمانی توسط فرد فاقد صلاحیت در شهرستان رشت خبر داد.

مطب مامایی در رشت به دلیل ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز پلمب شد

به گزارش هشت‌دی سید رشید میرفلاح در این خصوص اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، طی بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، یک مطب مامایی به علت ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز و ارائه خدمات توسط فرد بدون صلاحیت در زمینه لیزر، پوست و زیبایی و دندانپزشکی در شهرستان رشت، پلمب و پرونده برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

وی افزود: در حال حاضر بازرسان حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، مؤسسات و مطب‌ها در استان هستند، ازاین‌رو باتوجه‌به فعالیت مخفیانه افراد سودجو و بدون صلاحیت، از شهروندان گیلانی درخواست می‌شود در صورت مراجعه به مراکز درمانی بدون پروانه و یا افراد مشکوک نسبت به اطلاع موضوع از طریق (سامانه ۱۹۰) و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدام کنند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم استان با دانشگاه و گزارش‌دهی به‌موقع برخورد قانونی با افراد بدون صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان و غیرمتخصص در استان را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه