مدیر بیمه کشاورزی بانک کشاورزی گیلان:

بیش از ۱۹ هزار کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه‌ کردند

 مدیربیمه کشاورزی بانک کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای بیمه‌گذاری محصولات کشاورزی در استان برای سال زراعی جدید از مهرماه تاکنون، بیش از ۱۹ هزار نفر نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام کردند.

بیش از ۱۹ هزار کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه‌ کردند

به گزارش هشت‌دی پیمان عبداللهی‌فر با اشاره به تمدید مهلت بیمه‌پذیری محصولات باغی، تنه درختان و زراعت‌های پاییزه تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال، اظهار کرد: زمان تعیین شده برای بیمه محصولات گندم و چای تا پایان سال و بیمه شالیزارها تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

وی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه بیش از ۸۰ محصول کشاورزی و عوامل تولید تحت پوشش خدمات بیمه کشاورزی است، اضافه کرد: کشاورزان استان گیلان برای خرید بیمه‌نامه به نمایندگی‌های بیمه، شعب بانک کشاورزی، مدیریت‌ها و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 مدیربیمه کشاورزی بانک کشاورزی گیلان تصریح کرد: از ابتدای بیمه‌گذاری محصولات کشاورزی در استان برای سال زراعی جدید از مهرماه تاکنون، افزون بر ۱۹ هزار نفر نسبت به خرید بیمه‌نامه اقدام کردند.

عبداللهی‌فر بیان کرد: بیمه محصولات کشاورزی فرصتی برای کشاورزان به‌منظور بیمه‌گذاری محصولاتشان است؛ ازاین‌رو فعالان در بخش‌های زراعی، باغی، دامی و شیلاتی با مراجعه به مراکز یاد شده و خرید بیمه‌نامه، این فرصت را از دست ندهند.

وی افزود: تأمین هزینه‌های کشاورزان ناشی از خسارات وارده، ترغیب آنان به تولید محصولات بیشتر و امیدوار بودن کشاورزان نسبت به جبران خسارت‌ها در زمان بحران را از جمله مزایای بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: تعرفه‌های مختلفی برای بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته شده که انتخاب آن برای کشاورزان اختیاری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه