فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

انهدام باند سارقان ۲۳ ساله در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از انهدام باند سارقان ۲۳ ساله در شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۱۷ فقره سرقت از منازل در شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان ۲۳ ساله در سیاهکل

به گزارش هشت‌دی، حسین امیدخواه با بیان اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه به وقوع سرقت‌های سریالی منازل طی چند هفته گذشته در شهرستان سیاهکل اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه‌های جرم نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اعلام اینکه پس از پیگیری سرنخ‌های به دست آمده و تحقیقات میدانی صورت گرفته، مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک باند ۴ نفره انجام شده، تصریح کرد: پلیس با اقدامات فنی این افراد و محل زندگی آنها را در استان قزوین شناسایی کردند.

امیدخواه از اعزام کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به آدرس محل سکونت سارقان خبر داد و بیان کرد: ۴ سارق موردنظر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۳ دستگاه تلویزیون، ظروف آشپزخانه، ۲ دستگاه هود، ضبط و ۲ عدد باند، ۲ دستگاه جارو برقی و تعدای دیگر وسایل سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۷ فقره سرقت از منازل در شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان عنوان کرد: سارقان ۲۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه