مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان:

امکان پرداخت آنلاین حق‌ بیمه کارگران ساختمانی فراهم شد

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان گفت: همه کارگران ساختمانی می‌توانند حق بیمه خود را از طریق شماره همراه شخصی خود از طریق سامانه خدمات غیرحضوری بیمه تأمین اجتماعی پرداخت کنند.

امکان پرداخت آنلاین حق‌ بیمه کارگران ساختمانی فراهم شد

به گزارش هشت‌دی  علی حسین نژاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارگران ساختمانی برای دریافت آسان خدمات بیمه تأمین اجتماعی، به‌ویژه پرداخت حق بیمه و تنظیم سوابق کار و یا تهیه فیش حق بیمه به‌صورت غیرحضوری، باید از طریق شماره همراهی که به نامشان ثبت شده و با کد ملی آن‌ها مطابقت دارد، در سامانه اینترنتی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده و در فهرست بیمه‌شدگان بخش کارگران ساختمانی قرار گیرند.

وی با اشاره به مسدودشدن سامانه قبلی samt.tamin.ir برای دریافت فیش حق بیمه و پرداخت، افزود: هدف از راه‌اندازی سامانه متمرکز کارگران ساختمانی در گیلان جلوگیری از مشکلات خدمات بیمه‌ای برای درمان، دریافت سابقه و کارکرد ماهانه به‌صورت برخط است.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۷ هزار کارگر ساختمانی در گیلان در پوشش بیمه تأمین اجتماعی گیلان قرار گرفته‌اند که با افراد تحت پوشش خود، ۷۰ هزار نفر، معادل ۵ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان را تشکیل می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه