فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

سلاح‌های غیرمجاز رودسر جمع‌آوری شد

فرمانده انتظامی رودسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

سلاح‌های غیرمجاز رودسر جمع‌آوری شد

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: زمانی که سلاح خارج از مقررات قانونی یا از سوی افرادی که صلاحیت داشتن اسلحه و استفاده از آن را ندارند به کار گرفته شود، بدون شک جز ترس و ارعاب در جامعه و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی در ادامه به اجرای طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان رودسر اشاره کرد و افرود: پلیس با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، ۶ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز را کشف کرد. در این راستا ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه مجموعه انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه