“رویداد تلویزیونی اتم” در گیلان برگزار می‌شود

رویداد اتم، برنامه‌ای تلویزیونی ویژه شبکه یک سیما با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی می‌کند.

“رویداد تلویزیونی اتم” در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی، «فیروز عزت‌دوست سه‌ساری» از برگزاری رویداد کشوری اتم که مخفف الگوها و تجربه های موفق مردمی است در استان خبر داد و اظهار کرد: رویداد اتم (من یک اتم هستم)، برنامه‌ای تلویزیونی ویژه شبکه یک سیما با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی می‌کند.

وی در ادامه افزود: این رویداد با تمرکز بر حل مسائل عمومی درکشور، استان و شهرستان و با تاکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار می‌شود که برترین‌های آن، بخش اعظمی از امتیازات جوان برتر سال را کسب می‌کنند. داوطبان می‌توانند در عرصه‌های مختلف از جمله سلامت، تفریح، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب و کار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری در این رویداد شرکت کنند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: رویداد اتم در استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان انجام و برگزیدگان به رویداد کشوری اعزام می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این رویداد در نیمه دوم بهمن ماه در استان برگزار می‌شود و تاکنون دو جلسه هماهنگی با نماینده رویداد اتم در گیلان برگزار شده و نامبرده به دستگاه‌های اجرایی نیز برای هماهنگی و بهتر برگزاری برنامه معرفی شده و این اداره با بکارگیری ظرفیت مشارکت‌های گروه‌های مردمی، سمن‌ها و تشکل‌ها نیز بهره خواهد برد. گروه‌ها و اشخاص داوطلب با ارسال پیامک من یک اتم هستم به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹و یا سامانه atomtv.ir می‌توانند ثبت‌نام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه