مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خبر داد:

اجرای طرح اسکله گردشگری تفریحی در بندر انزلی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از فرصت ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان بندرانزلی با اجرای طرح اسکله گردشگری تفریحی با مشارکت اداره کل شیلات گیلان خبر داد.

اجرای طرح اسکله گردشگری تفریحی در بندر انزلی

به گزارش هشت‌دی ولی جهانی، در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری گردشگری شهرستان بندر انزلی با اعلام خبر اجرای طرح اسکله گردشگری در بندر انزلی اظهار کرد: شهرستان بندر انزلی یکی از مقاصد اصلی سفر در گیلان موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه این موضوع موجب استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی از اجرای پروژه‌های گردشگری در این منطقه شده است افزود: می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت ممتاز و برجسته اسکله انزلی، لنگرگاه و واقع‌شدن در مجاورت پل تاریخی انزلی، شناور‌های گردشگری و ایجاد آلاچیق‌های متحرک با استفاده از تغییر کاربری شناور‌های صیادی به گردشگری تفریحی و توسعه و تجهیز اسکله تفریحی گردشگری بندر انزلی، اشتغال پایدار و جذب گردشگران را در این منطقه بیش‌ازپیش فراهم کرد.

جهانی در ادامه از برنامه‌های در دست اقدام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان اشاره کرد و گفت: با مشارکت اداره کل شیلات استان طرح اسکله گردشگری دریایی شهرستان بندر انزلی در دست اجرا است، نقش ویژه این اسکله تفریحی و گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی منطقه، خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در پایان خواستار تسریع در فرایند اجرایی پروژه و رفع موانع موجود و هم‌افزایی و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه