توقیف کامیون حامل مرغ فاقدمجوز در چابکسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی چابکسر کشف شد.

توقیف کامیون حامل مرغ فاقدمجوز در چابکسر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار کرد: حمل این قبیل محموله‌ها باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری در محور خروجی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی یک تن و ۹۵۰ کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” تصریح کرد: برابر دستور قضائی راننده ۵۰ ساله این خودرو به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۶۰۸ میلیون ریال برآورد کردند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه