جزئیات خودکشی محیط‌بان ۳۵ ساله در آستارا+ عکس

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تأیید خبر خودکشی یک محیط‌بان ۳۵ ساله در آستارا، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

جزئیات خودکشی محیط‌بان ۳۵ ساله در آستارا+ عکس

به گزارش ۸دی، چهارشنبه هفته گذشته (۲۳ آذر) برخی رسانه‌ها از خودکشی «اسماعیل ضرابی» محیط‌بان منطقه آستارا در استان گیلان خبر دادند. در پی اعلام این خبر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیح داد که این محیط‌بان در محل کارش اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده یگان محیط زیست در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: محیط‌بان ضرابی پس از شش روز استراحت پزشکی و در روزی که به محل کار آمده اقدام به خودکشی کرده است. او تا ساعت یک بعدازظهر همراه با محیط‌بان دیگری بوده و بعد از اینکه آن محیط‌بان برای مرخصی دوساعته از او جدا می‌شود، محیط‌بان ضرابی خودکشی می‌کند و همکار محیط‌بان او بعد از برگشت از مرخصیِ ساعتی با پیکر بی‌جانش مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودکشی این محیط‌‌بان با استفاده از طناب دار انجام شده، افزود: اسماعیل ضرابی حدود ۳۵ سن داشته و ۱۰ سال به عنوان محیط‌بان خدمت کرده بود.

جمشید محبت‌خانی درخصوص علت این خودکشی بیان کرد: وی بیماری اعصاب و روان داشته و تحت درمان بوده است. گفته می‌شود که او دو سال پیش از همسرش جدا شده و بعد از آن اتفاق، تحت درمان روانپزشکی بوده و دارو مصرف می‌کرد؛ اما به ما اطلاعی در این باره نداده بود و حتی مدیر محیط زیست آستارا هم از بیماری او مطلع نبوده است.

این مسئول عنوان کرد: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در جریان تشییع پیکر این محیط‌بان، از طریق خانواده برای اولین‌بار مطلع شدیم که محیط‌بان ضرابی بیمار بوده و قبلا خانواده برای درمان او به پزشک مراجعه کرده بودند و پزشک به آنها درباره وضعیت نامساعد روحی و افکار منفی او هشدار داده بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: محیط‌بان ضرابی گزارشی از بیماری خود به یگانش ارائه نداده بوده و درخواستی هم برای جابه‌جایی نداشته است؛ هرچند که به گفته او، محل خدمت این محیط‌بان، محیط پراسترسی نیست.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1401/9/24/17004124_976.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه