مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه‌های حساس نظام در صحنه حضور داشته‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه‌های حساس و صحنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنان نیاز داشته است، در عرصه حاضر بوده و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده‌اند.

قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه‌های حساس نظام در صحنه حضور داشته‌اند

به گزارش ۸دی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست نماینده ولی فقیه در گیلان با روسای ادارات شهرستانها و جمعی از قهرمانان ورزشی که در سالن مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد، اظهار کرد: قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه های حساس و صحنه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنان نیاز داشته است، در عرصه حاضر بوده و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده اند.

وی در ادامه افزود: در حوزه جوانان باید با تکیه بر داشته های فرهنگی و ارزشهای انقلاب، نسل جوان را در جهت اهداف متعالی نظام رهنمون شویم.

جهانبخش آرمان با اشاره به کلام و نقش روحانیت در هدایت نسل جوان تصریح کرد: رهنمودهای حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیشبرد اهداف نظام بویژه رسالتی که ما امروزه در بحث جوانان و نقش آفرینی بی بدیلی که جامعه ورزش ، روسای ادارات ورزش در شهرستانها و هیات های ورزشی در بحث انقلاب و ارزشهای انقلابی دارند، تاثیر گذار خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه