دستگیری جاعلان مدارک تحصیلی در ماسال

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال از دستگیری جاعلان مدارک تحصیلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از دو دستگاه خودرو، یک مهر مربوط به یکی از دانشگاه‌های استان‌های مرکزی، ۱۱ مدرک کارشناسی، ۴ مدرک کارشناسی ارشد، یک مدرک دکترای جعلی کشف و ضبط شد.

دستگیری جاعلان مدارک تحصیلی در ماسال

به گزارش ۸دی،سرهنگ مرتضی ترازی سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه تاسکوه شهرستان ماسال حین اجرای ایست بازرسی موقت به دو دستگاه خودرو ۲۰۶ و ۲۰۷ که از مسیر ماسال به ییلاقات در حال تردد بودند مشکوک شده و این وسایل نقلیه را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ماموران انتظامی یک مهر مربوط به یکی از دانشگاه‌های استان‌های مرکزی، ۱۱ مدرک کارشناسی جعلی، ۴ مدرک جعلی کارشناسی ارشد، یک مدرک دکترای جعلی و ۴۸ برگ ریز نمرات جعلی کشف و ضبط کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال گفت: متهمان ۳۱ و ۲۷ ساله دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ترازی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه