دادستان مرکز گیلان:

تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند

دادستان مرکز گیلان از اهمیت تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند و همچنین جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجویی که به حریم دریا تعرضاتی داشته اند، خبر داد.

تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند

به گزارش ۸دی،نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با موضوع بارگذاری و تثبیت نقشه های حریم ۶۰ متری دریا در سامانه ثبت و صدور اسناد مالکیت برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند و همچنین جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجویی که به حریم دریا تعرضاتی داشته اند اظهار کرد: آب دریا نیز در سنوات گذشته پیش روی و پس روی هایی داشته و اراضی مستحدثی ایجاد شده که متعلق به اراضی دولتی است و باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه نشست امروز جهت تعیین تکلیف سواحل و اراضی ساحلی استان گیلان با حضور متولیان امر برگزار شد، گفت: تصمیماتی در این نشست در راستای تثبیت اراضی حریم دریا و سند دار کردن آن مطابق قوانین و مقررات حاکم اخذ شد تا هم تکلیف مردم مشخص شود و هم اراضی دولتی حریم دریای خزر جهت جلوگیری از تعرض سودجویان تثبیت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهرام
قانون حریم ۶۰ متری دریا مصوب سال 1346 است از همون زمان باعث سواستفاده و نارضایتی مردم بوده ، برای اجرای قانون 50 ساله طاغوتی جلسه و نشست برگزار کردن از عجایب روزگار ماست نامه نوشتیم ندیدن تماس میگیریم گوش نمیدن ملاقات مردمی نوبت نمیدن چی کار کنیم دیگه !
در حاشیه