سردار دولتی در سالگرد شهید گیلانی مدافع امنیت:

وحدت و انسجام راه برون رفت از مشکلات است/ کشف بیش از پنج هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح در کشور

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با استناد به فرمایش رهبر انقلاب مبتنی بر اینکه در حوادث اخیر بسیجیان ما مظلوم واقع شدند، گفت: حدود ۴۷ کشور به طور شبانه روزی از طریق فعالیت در فضای مجازی به نوعی آشوبگران خیابانی را حمایت کردند و بیش از پنج هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح در کشور کشف و ضبط شده است.

وحدت و انسجام راه برون رفت از مشکلات است/ کشف بیش از پنج هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح در کشور

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “بهروز دولتی” فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان شامگاه سه شنبه در چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت و رزمنده مدافع حرم، “مرتضی پیش قدم” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص مدافعان حرم به اهمیت جایگاه “امنیت” اشاره کرد و گفت: امنیت امروز را مدیون شهدای عزیزی مانند امثال شهید پیش قدم و شهدای مدافع حرم و بخش اعظمی از رزمندگانی که در قید حیات هستند و در این راه جانفشانی می کنند هستیم.

رشادت های امثال شهید پیش قدم باید به نوجوانان منتقل شود

وی با اشاره به حوادث اخیر با بیان اینکه این رشادت ها باید بیشتر به نوجوانان منتقل شود بیان کرد: پیروزی و شاهکار بچه های گیلان در آزاد سازی نبل و الزهرا با انجام پیچیده ترین عملیات ها بود که سید شهدای مدافع حرم، سردار سلیمانی عزیز بارها به زبان و قلم بر این مسئله اقرار نموده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه این شهدا، قهرمانان واقعی ما هستند ادامه داد: امثال شهید پیش قدم و شهدای دیگر کاری کردند کارستان و این پیروزی ها، مدیون رشادت های این جوانان است.

دولتی با بیان اینکه سردار سلیمانی، با همراهی هفت کشور، محور مقاومت را پی ریزی کردند، اظهار کرد: داعش تا ۴۰ کیلومتری مرز ما پیشروی کرده بود اما طبق راهبرد مقاومت، دو هزار کیلومتر آن طرف مرزها زمین گیر شد و اجازه ندادند که آسایش و امنیت ما خدشه دار شود لذا امنیت مان را مدیون این شهدا هستیم و اکنون در این شرایط وظیفه داریم از این امانت ‌با تمام وجود حراست کنیم، ان شاالله با هدایت پدرانه رهبر انقلاب، از این مشکلات عبور خواهیم کرد به شرطی که مقاوم باشیم.

وی در ادامه به ویژگی های بارز شهید پیش قدم اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار به معنای واقعی دارای جاذبه بود و در کنار جایگاه فرماندهی، یک فرد توانمند و به تمام معنا بود و در محل زندگی و زادگاهش یک فرد شاخص محسوب می شد، او با هر بار اعزام یک عملیات را در سوریه، غرب حلب، نبل و الزهرا و… به سرانجام رساند.

کشف بیش از پنج هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح در کشور

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با استناد به فرمایش رهبر انقلاب مبتنی بر اینکه در حوادث اخیر بسیجیان ما مظلوم واقع شدند تصریح کرد: حدود ۴۷ کشور به طور شبانه روزی از طریق فعالیت در فضای مجازی به نوعی آشوبگران خیابانی را حمایت می کردند و بیش از پنج هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح در کشور کشف و ضبط شده است.

سردار دولتی با اشاره به تلاش مضاعف مسئولان در حل مشکلات مردم، گفت: تک تک مردم در مسائل معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دغدغه دارند لذا باید در راه آسایش مردم تلاش کنیم که این تلاش شرط رسیدن به مقصد است.

وی با اشاره به ” آسایش، امنیت، رفاه” به عنوان سه مطالبه اصلی مردم، اظهار کرد: مردم از مسئولین، جز این سه اصل چیز زیادی نمی خواهند. دغدغه اصلی مردم، معیشت است که باید تلاش ها در جهت رفع دغدغه مردم بیشتر شود در غیر این صورت، وضع به مراتب بدتر خواهد شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به اهمیت ” وحدت و انسجام ” اشاره کرد و یادآور شد: باید با دوستی در جهت رفع مشکلات گام برداریم تا از این وضعیت نامطلوب اقتصادی خروج کنیم لذا وحدت و انسجام راه برون رفت از این مسائل اخیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه