بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان از ملت فهیم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشکی ایران اسلامی خواست تا بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری نشان دهند که دشمنان نمی‌توانند با فتنه انگیزی، مردم ولایت مدار ایران اسلامی را از آرمان‌­های امام(ره) و انقلاب دور سازند.

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی گیلان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛

۱۳ آبان آغاز فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان و اوج استکبار ستیزی و بصیرت ملت ایران را نمایان کرده است.

۱۳ آبان برای همیشه به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران جاودانه است.

آمریکایی‌ها سالهاست است برای مبارزه با ملت ایران هزینه‌ می‌کنند، اما نه تنها فایده‌ای نبرده‌اند بلکه خود در حال فروپاشی هستند. آمریکایی‌ها از سالها پیش تاکنون هر نقشه‌ای در غرب آسیا کشیده اند، نقش بر آب شده است. آنها مسبب اصلی خنثی شدن نقشه ‌های خود را ملت ایران می‌دانند. به همین دلیل هیچ وقت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران را به رسمیت نشناختند و بر آن تیغ توطئه، فتنه و تجاوز کشیدند.

ایران اسلامی با اقتدار کامل تا چند ماه دیگر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را  جشن میگیرد. مردم ایران با همه وجود در این سال­ها دست نیرومند الهی را در صیانت از انقلاب، بالای سر خود احساس می‌کنند.

اینک در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی، ملت بزرگ ایران بیش از پیش بروز دشمنی های شیطان بزرگ و ایادی آن در راه جلوگیری از پیشرفت های شگرف جمهوری اسلامی ایران حس نموده­اند که با مقاومت ملت ایران و تدبیر مسئولان این دسیسه نیز به فهرست بلند ناکامی دشمنی های آمریکا با ایران اضافه خواهد شد.

بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت یوم ا.. ۱۳ آبان، از ملت فهیم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشکی ایران اسلامی جهت حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری این روز دعوت می­نماید تا بار دیگر با حفظ بصیرت انقلابی خود و با مشت­های گره کرده و با طنین شعار مکتبی مرگ بر آمریکا، شعار جاودانه هیهات من الذله حسین (ع) را مصداقی دوباره ببخشند و  نشان دهند که دشمنان نمی‌توانند با فتنه انگیزی، مردم ولایت مدار ایران اسلامی را از آرمان­‌های امام(ره) و انقلاب دور سازند و نظام اسلامی با تکیه بر همین مردم ولایت مدار، هرگونه توطئه دشمنان خارجی و داخلی بهترین شکل خنثی نموده و روز به روز قوی­‌تر و مستحکم‌­تر خواهد شد ان‌شاءالله.­

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه