برگزاری آیین رونمایی پوستر لیگ استانی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های گیلان+ عکس

آیین رونمایی از پوستر لیگ استانی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های گیلان امروز با حضور معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری کشور در بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد.

برگزاری آیین رونمایی پوستر لیگ استانی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های گیلان+ عکس

به گزارش ۸دی، آیین رونمایی از پوستر لیگ استانی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های گیلان امروز با حضور معاون گفتمان سازی و مطالبه گری کشور، ریاست سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد.

لیگ استانی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های گیلان در دو مرحله دانشگاهی و استانی با حضور و همراهی دانشگاه ها، تشکل های علمی- دانشجویی و عموم دانشجویان با محوریت موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … از بازه ۱۴ آبان تا ۱۶ آذر در سطح دانشگاه های استان و مرحله استانی آن در نیمه دوم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این رویداد از عموم دانشجویان و فعالین عرصه نظریه پردازی دانشگاه ها دعوت به شرکت در این رویداد با هدف ایجاد فضای نقد و گفتگو می نماید. همچنین در پایان این نشست، مجتبی محمدزاده، بعنوان مسئول دبیرخانه اولین دوره لیگ استانی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های استان گیلان معارفه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه