مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

افزایش سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش استان است، گفت: باید با افزایش شور و نشاط در بین دانش آموزان زمینه‌های رشد و شکوفایی در کنار نشاط برایشان فراهم شود.

افزایش سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است

به گزارش ۸دی،محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی گیلان در انزلی اظهار کرد: از سوی فرهنگیان و دانش آموزان گیلان افتخارات بسیاری برای ورزش این استان کسب شد.

وی افزود: ورزشکاران فرهنگی و دانش آموز اگر در جایی مدال را واگذار کردند اما کاپ اخلاق را از آن خود کردند و این بیانگر وجود روح پهلوانی در ورزشکاران این استان است.

فائزی با بیان اینکه آب و گل ورزش با نشاط سرشته شده است گفت: ۳۱ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح شده و آموزش و پرورش گیلان در اکثر شهرهای استان زمین ورزشی ساخته و یا در دست اقدام دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه تا دهه فجر تمامی پروژه‌های در دست اقدام به بهره برداری می‌رسد، گفت: باید با افزایش شور و نشاط در بین دانش آموزان زمینه‌های رشد و شکوفایی در کنار نشاط برایشان فراهم شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است، ادامه داد: در هفته تربیت بدنی ۳۱ پروژه ورزشی با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه