معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان؛

تحول اقتصادی با هم‌افزایی نخبگان دلسوز در گیلان اجرایی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در اولین نشست اتاق فکر تولید و تجارت گفت: این اتاق فکر در عرصه تولید و تجارت می‌تواند به چشمه جوشان تصمیم‌سازی مبدل گردد.

تحول اقتصادی با هم‌افزایی نخبگان دلسوز در گیلان اجرایی می‌شود

به گزارش ۸دی، برای نخستین‌بار اتاق فکر تولید و تجارت گیلان به همت اداره کل صمت و سازمان بسیج مهندسین با هدف نقش آفرینی جدی در پویایی اقتصادی استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل اداره کل صمت استان تشکیل شد.

سید محمد اسحاقی در جلسه اتاق فکر اظهار کرد: باور سازی، اولین وظیفه و رسالت همه مسئولین است که باید در اولویت جامعه اداری و نهادهای اقتصادی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای اتاق فکر افزود: همصدایی و همدلی در جهت رفع مشکلات و چالش های فعالان اقتصادی و کارآفرینان به صورت تخصص محور، قطعا چاره ساز خواهد بود.

وی تقویت صنایع موجود گیلان و احیاء واحدهای راکد را در صدر برنامه‌های اتاق فکر تولید و تجارت برشمرد و تاکید کرد: تشکیل تیم و کمیته تخصصی متشکل از متخصصین موضوعات و عزم جهادی در جهت بهبود روند فعالیت پروژه های صنعتی، قطعاً کارگشا بوده و تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

اسحاقی، پیگیری مشکلات و تنگناهای تولیدی و تجاری برای رهایی از برخی بن بست های خود تحریمی را یک تکلیف قلبی اعضای اتاق فکر دانست و تصریح کرد: کلیه اعضای اتاق فکر تولید و تجارت داوطلبانه به این جمع پیوستند لذا برای انجام امور بایستی از صمیم قلب به صورت جهادی وارد کارزار حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان شوند.

این مسئول تفکر وفاق و همدلی را در خردجمعی کارساز و نجات بخش دانست و خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی سریعا حوزه های مربوطه مشخص شوند تا وارد فاز اجرایی شویم و تا پایان سال ثمره شیرین آن را به مردم استان گیلان بچشانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه