آرمان: گیلان به امکانات بیشتری برای توسعه ورزش کشتی نیازمند است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: اختصاص امکانات بیشتر توسط فدراسیون کشتی برای زیرساخت‌های ورزشی استان گیلان امری مهم در توسعه ورزش کشتی استان خواهد بود.

آرمان: گیلان به امکانات بیشتری برای توسعه ورزش کشتی نیازمند است

به گزارش ۸دی،جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش یکروزه توسعه کشتی که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در شهرستان بندرانزلی برگزار شد، از عملکرد هیات کشتی گیلان قدردانی کرد و گفت: اختصاص امکانات بیشتر توسط فدراسیون کشتی برای زیرساخت‌های ورزشی استان گیلان امری مهم در توسعه ورزش کشتی استان خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این همایش با اشاره به لزوم توجه به رشته ورزشی کشتی در گیلان گفت: با بکارگیری مربی‌های جوان که در تیم ملی حضور داشتند و برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین شده تلاش می‌شود تا جایگاه کشتی گیلان ارتقا یابد.

علیرضا دبیر نیز با اشاره به قدمت کشتی در استان گیلان به ویژه کشتی گیله مردی گفت: گیلان پتانسیل خوبی برای ورزش اول کشور محسوب می‌شود و اگر مسئولین ذیربط امکانات لازم را در اختیار نوجوانان و جوانان استان به جهت حضور در کشتی فراهم کنند و در ادامه نیز حمایت‌های لازم را از استعدادها و پشتوانه‌ها بعمل آورند، شاهد رشد و ارتقاء کشتی گیلان در سطح ایران و جهان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: مردم بندرانزلی با ورزش رابطه خوبی داشته و یکی از شهر‌های مدال آور ایران است و قطعا همه فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند در این شهرستان استعداد‌های درخشان داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه