برگزاری پویش “همه حاضر” در گیلان

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پویش “همه حاضر” برای کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار در آستانه سال تحصیلی جدید در حال اجرا است. این پویش یک اقدام مردمی است که نهاد‌های دولتی به عنوان پشتیبان و هم‌افزا در آن حضور دارند.

برگزاری پویش “همه حاضر” در گیلان

به گزارش ۸دی، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: پویش «همه حاضر» با هدف تأمین نوشت افزار برای کودکان مناطق محروم در حال برگزاری است و علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت دیجی کانون، تعداد بسته‌های خود را انتخاب و سپس با کلیک روی گزینه پرداخت و اتصال به درگاه بانک در این پویش شرکت کنند.

این پویش با شعار «هم من هم دوستم» اجرا می‌شود و والدین می‌توانند در کنار خرید نوشت افزار برای فرزندان‌شان، برای دانش آموزان نیازمند هم نوشت افزار مورد نیاز آن‌ها را خریداری کنند. در این پویش قرار است یک میلیون بسته لوازم التحریر را با مشارکت نهاد‌های خیریه و گروه‌های جهادی در قالب پویش «همه حاضر» توزیع شود و نیز امکان اهدای بسته لوازم التحریر در طرح عرضه مستقیم نوشت افزار از طریق سایت «دیجی کانون» نیز وجود دارد تا دانش آموزی به علت هزینه نوشت افزار از مدرسه باز نماند و بخشی از بار مردم نیازمند سبک شود.

«همه حاضر» یک اقدام مردمی است که نهاد‌های دولتی به عنوان پشتیبان و هم‌افزا در آن حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه