صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام‌جمعه و نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در محل فرماندهی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد

به گزارش ۸دی،نیروهای سپاه، انتظامی، مرزبانی، نیروی دریایی ارتش، بسیج خواهران و برادران شهرستان مرزی بندر آستارا در این آیین که صبح امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، بخشی از توان دفاعی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آیین گفت: نیروهای مسلح که در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی را داشتند، برای دولت‌سازی، ایجاد جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی آمادگی ۱۰۰ درصدی را دارند.

وی با گرامی‌داشت یاد شهدا و رزمندگان افزود: این نیروها امروز برای تامین امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور نقش اساسی را دارند که در برهه‌های مختلف دیده شده است؛ چنان که در اوایل انقلاب و آغاز جنگ بدون تجهیزات نظامی، با اتکال به خداوند متعال و تقوای درونی در میدان حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا بیان کرد: خودباوری، تکیه بر تقوا و توجه به توانمندی‌های داخلی توانست نیروهای مسلح را به اوج اقتدار کنونی برساند، به طوری که دشمنان اکنون به این واقف هستند که از نظر جنگ نظامی نمی‌توانند به نیروهای مسلح ما غلبه کنند.

سرهنگ قنبری اضافه کرد: از این رو است که تلاش دارند با جنگ نرم مردم را از اعتقادات تهی کنند، در حالی که با توجه و توکل به خداوند، تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی در سطح ایران مردم در زمان لازم آمادگی ارائه خدمات دفاعی و امنیتی را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه