توقیف محموله قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی تالش با اشاره به اینکه خودرو حامل محموله قاچاق در این شهرستان توقیف شد، گفت: گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولیدات داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را بر هم می‌زند.

توقیف محموله قاچاق در تالش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولیدات داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را بر هم می‌زند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه افزود: ماموران پاسگاه کرگانرود در پی دریافت گزارشی از تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل محموله قاچاق در محور “آستارا – تالش”، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ “محمد رستمی” با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد، گفت: خودرو مورد نظر حین حرکت در محور اعلامی شناسایی و برای بررسی متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۳۸ عدد هود لمسی فاقد هر گونه مجوز قانونی در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۲۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد، عنوان کرد: کارشناسان ارزش آن را ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رستمی  در پایان با اعلام اینکه پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه