دستگیری عامل نزاع و درگیری در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

دستگیری عامل نزاع و درگیری در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس آرامش برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین ۲ نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان آستارا، ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

سرهنگ “عبدالعلی شعبانی ” با بیان اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت عدم توافق قیمت خرید پسته با یک فروشنده درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: متهم این پرونده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مضروب به دلیل جراحت ایجاد شده به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: حال عمومی این فرد مساعد گزارش شده است. متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

شعبانی حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه