شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان راه‌اندازی شد

شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در رشت راه‌اندازی شد.

شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش ۸دی، شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان گیلان با هدف تکریم جامعه ورزش و جوانان و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مربوطه تشکیل شده و دعاوی مرتبط با این حوزه با رویکرد مصالحه و به صورت تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و گامی مثبت در راستای ایجاد سازش بین طرفین است.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز هنگام افتتاح این شعبه گفت: با توجه به اینکه ایجاد صلح و سازش در دعاوی اولویت است، بر این اساس این شعبه در گیلان راه‌اندازی شده است.

وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این شعبه در بازدید از ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردارجنگل رشت عنوان کرد: حجم و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی گیلان با پیگیری‌های مدیرکل و حمایت استاندار این استان بر اساس ارزیابی ها در شرایط خوبی است.

وی افزود: اواخر مهرماه نیز که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش است در صورت امکان سفر مجددی را به گیلان خواهم داشت تا روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این استان و همچنین تکمیل و بازسازی ورزشگاه‌های فوتبال این استان را پیگیری نمایم.

سجادی ادامه داد: با وجود اینکه گزارشات خوبی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان داشتیم، حجم فعالیت‌ها و پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام در این استان خوب است و امیدواریم که به زودی شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در گیلان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه