انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه و اعتراف آنها به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی چند روز گذشته در پی وقوع سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه مسافران در یکی از تفرجگاه‌های شهر آستارا، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران انتظامی با تشکیل چند اکیپ و تحت نظر قرار دادن محل‌های وقوع سرقت، ۳ سارق این پرونده‌ها را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ “عبدالعلی‌ شعبانی” از اعتراف سارقان ۲۳، ۲۷ و ۳۱ ساله به ۱۵ فقره سرقت تلفن همراه با همکاری یک مالخر در تحقیقات پلیس خبر داد و تصریح کرد: مالخر ۳۴ ساله این پرونده‌ها نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی به کشف ۷۳ دستگاه گوشی تلفن همراه از اعضای این باند سرقت اشاره کرد و گفت: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ شعبانی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه