آمادگی حسینه‌ها و مساجد برای اسکان زائرین اربعین درخوزستان/ زائران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند

مسئول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه گفت: چهار هزار زائر به دنبال بسته شدن مرز شلمچه، در موکب‌های مستقر در این پایانه و حسینیه‌های خرمشهر اسکان داده شدند.

آمادگی حسینه‌ها و مساجد برای اسکان زائرین اربعین درخوزستان/ زائران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند

به گزارش ۸دی، مسئول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه اظهار کرد: به دنبال بسته شدن مرزبین المللی شلمچه با پیشنهاد عراق با هماهنگی ستاد عتبات عالیات خوزستان و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر ۴ هزار نفر از زایرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه بیشتر این زایران از شهرستان‌ها هستند، افزود: ۳۲ مسجد و حسینه در سطح خرمشهر آبادان برای اسکان زائرین در نظرگرفته شده است. درحال برنامه ریزی برای تهیه تغذیه و پذیرایی از آنها توسط مواکب و حسینیه‌ها هستیم.

مکی یازع به فعالیت موکب‌های اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و به رهیاب گفت: تا اطلاع ثانوی زایران اربعین حسینی از مراجعه به مرزشلمچه خودداری کنند.

همچنین کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان طی اطلاعیه ای فهرست اماکن اسکان زائرین اربعین حسینی را اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه