بهره برداری از ۱۶ طرح عمران شهری و روستایی در آستارا

۱۶ طرح عمرانی شهری و روستایی و عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار گیلان در آستارا به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۶ طرح عمران شهری و روستایی در آستارا

به گزارش ۸دی،در ششمین روز از هفته دولت با حضور حسین مصطفی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، امام جمعه و نماینده مردم در آستارا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار آستارا و جمعی از مردم و مسئولین محلی، ۱۶ پروژه عمران شهری و روستایی و عام المنفعه در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید.

بهسازی سالن ورود و خروج و محوطه پایانه مرزی و کریدورهای ورود و خروج و مرمت سالن مرزی – مسافری از جمله پروژه هایی بود که افتتاح شد و برای اجرای این طرح در مجموع پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ شده است.

۹ طرح عمرانی در حوزه آبرسانی شهرستان آستارا شامل تکمیل رینگ آبرسانی، اجرای خط انتقالی خروج پساب تصفیه خانه‌ فاضلاب آستارا، تجهیز و راه اندازی چاه ملاهادی، تجهیز و راه اندازی چاه شهرک هجرت، تجهیز و راه اندازی چاه خانه های آسیاب، توسعه شبکه، اصلاح شبکه، نصب انشعابات حوزه شهر و روستا و راه اندازی خط تولید جدید تصفیه‌ خانه بهارستان از دیگر پروژه هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت در آستارا به بهره برداری رسید.

یک واحد سردخانه، مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهر لوندویل شهرستان آستارا و همچنین طرح مهم گازرسانی به چهار روستای صعب العبور آستارا شامل روستاهای بهارستان، مشند، چملر و دمیر اوغلی کش نیز از جمله دیگر پروژه هایی بود که امروز با همراهی مردم منطقه و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای ۱۶ پروژه ای که در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید، ۸۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان نیز هزینه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه